Frase de la semana:


Si la fama nos llega despues de la muerte, no tengo prisa por tenerla

Marco Aurelio

29 de mayo de 2011

Algunas reflexiones

A ver;

Ya sé que este blog no es mio (soy Lenok), pero os voy a invitar a hacer algunas reflexiones. LA frase de la semana que he puesto en la entrada (está escrita por un compañero mío), no está relacionada con los libros (para los despistados: "Me siento libre. Libre i silencioso. Solo. Solo y acompañado. Schrödinger (físico, autor de una paradoja en que un gato puede estar vivo y muerto al mismo tiempo). Vivo y muerto") , pero, a parte de ser muy bonita, tiene algun sentimiento, detrás. Bueno, pues eso es lo que queria decir: ¿Qué creeis que puede tener la poesía a ver con los sentimientos? ¿Cómo creeis que puede canalizar emociones? ¿Podría existir algo como la poesiterápia?


Atentamente,
Lenok

3 comentarios:

  1. No us passeu molt pel blog no??
    Haurieu de publicar més sovint!!

    Joana

    ResponderEliminar
  2. Sense sentiments hi podria haver poesia? Jo crec que no. Per tant, baix el meu punt de vista, la poesia és sentiment. Mai havia pensat amb la poesiateràpia. Per què no? Igual que hi ha gent que canalitza el que sent (ràbia, amor, alegria, etc) a través d'altres arts, la poesia com a teràpia pot ser perfecte!

    Ah! I totalment d'acord amb el comentari sobre Gironell. Ara, me sorprèn que la tinguéssiu, a la seva novel·la, com a lectura obligatòria...

    Salutacions! :)

    ResponderEliminar
  3. Gràcies, la veritat és que com és una història medieval, i justament estavem donant aquest tema en l'àmbit d'Art, Socials i Música, els nostres professors van dir "I per què no?". Gràcies per passar-te pel blog!! La verita és que el tenim una mica abandonadet, pobre.

    Per cert, a veure si endevines quina pregunta ens van fer a l'exàmen! "Per què es diu el pont dels jueus?"

    Em vaig riure un munt quan ho vaig llegir (interiorment, per suposat ;)), ja que el dia anterior em vaig passar pel teu bloc, on feies la mateixa pregunta.

    Crec que el més provable és que, encara que no haguessin participat a la construcció física del pont, al donar els seus vívers van impedir (en part) que Besalú fos conquerida... Perquè aleshores, si l'haguessin envaït, la construcció s'hauria aturat (o no...).

    ResponderEliminar